پیامک

لباس و گریم جالب امیر آقایی و سینا مهراد در نقش رستم و سهراب

لباس و گریم جالب امیر آقایی و سینا مهراد در نقش رستم و سهراب

لباس و گریم جالب امیر آقایی و سینا مهراد در نقش رستم و سهراب

گریم جالب امیر آقایی و سینا مهراد را در مجله تالاب ببینید. همانطور که می دانید امیر آقایی و سینا مهراد برای دو نقش اصلی نبرد رستم و سهراب انتخاب شده اند. این دو بازیگر هر کدام سابقه بسیار درخشانی در تلویزیون و سینما دارند و به تازگی هم با گریم و لباس جالب در نقش رستم و سهراب دیده شده اند. در ادامه مطلب عکس جنجالی این دو هنرپیشه را برایتان به نمایش می گذاریم. 

خلاصه ای از بیوگرافی امیر آقایی 

امیر آقایی در سال 1354 در ارومیه بدنیا آمد او فعالیت هنری خود را از سال 1380 شروع کرد. او به غیر از بازیگری در رشته نویسندگی هم فعالیت داشته است . همچنین تئاتر های زیادی هم بازی کرده است و مدرک لیسانس تئاتر هم دارد. امیرآقایی این روزها در نقش های متفاوت بازی می کند و بسیار در زمینه بازیگری دیده شده است . او هنوز مجرد است و به ازدواج هم فکر نمی کند. 

خلاصه ای از بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد بازیگر خوب این روزها ، که بسیار زود توانست موفقیت را در زمینه بازیگری طی کند. سینا مهراد متولد 1370 است مجرد است . جالب است بدانید که فرزند سعید سهیلی کارگردان موفق تلویزیون و سینما است ولی سینا مهراد به دلایلی اسم هنری خود را تغییر داد چون دلش نمی خواست از شهرت پدرش استفاده کند همچنین برادر بزرگتر او ساعد سهیلی بازیگر معروف و جوان سینما کشورمان است. 

عکس جنجالی امیر آقایی و سینا مهراد در نقش رستم و سهراب 

و عکس جنجالی امیر آقایی و سینا مهراد در نقش رستم و سهراب 

لباس و گریم جالب امیر آقایی و سینا مهراد

خلاصه ای از بیوگرافی سینا مهراد

گریم جالب امیر آقایی

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا